Täna rääkisime iseseisvatest töödest, mida eile tunnis tegime. Võtsime matemaatikas ka uued teemad - järjestamine ja võrdlemine. Kodus jäi lõpetada töövihikust lk 12-13.
Kunstis õpetaja Gittaga oli vormijoonistuse päev. Alustasime täna uut tööd sinise ja kollase kriidiga ning reedel lõpetame selle töö ära.
Kehalises kasvatuses mängisime jalgpalli ja hüppasime hüppenööridega, samuti mängisime laste lemmikut mängu "Kivid ja tokid".
Teisipäeval oli meil viies tund eesti keele harjutustund, kus taas lugesime aabitsast erinevaid lugusid. Iga laps sai lugeda ette vähemalt ühe lause. Tasapisi tuleb kõigil see lugemine välja, keegi lausetega väga hätta ei jäänud. Siit ka minu palve kodusteks töödeks: las lapsed loevad ise ülesandeid - mida peab tegema. Tundub, et nad on muidu mugavaks muutunud, sest ise ei viitsita lugeda juhiseid ja ainult küsitakse mida peab tegema (kuigi töövihik koos juhistega laual avatud). Ka tundides harjutan sedapidi, et laps loeb juhise läbi ja annab märku kui on loetud ja arusaadud juhistest (selleks tõstab käe). Sama lugu ka koduste tööde lugemisega päevikust. Nii mõnigi tunnistas, et ema loeb kodused tööd ette, ise ei loe. Las laps loeb ise nii päevikut kui ülesannete juhiseid. Tunniplaanide kirjutamine on paranenud ja osad lapsed kirjutavad pikapäevarühmas tunniplaane ette, sest kodus need jäävad kirjutamata.
Eile saatsin lastega koju ka ankeedi (päeviku vahel). Palun see täita ja kooli tagasi saata. See läheb meie kooliarstile.
Lisaks annan teada, et meil on tekkinud aina rohkem rahvatantsuhuvilisi! See on äärmiselt tore! Tänan kõiki vanemaid, kes on kodus rahvatantsust rääkinud ja lapsi motiveerinud sellest osa võtma!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.