Alustasime päeva peastarvutamisega. Jätkasime järgarvudega (vaatasime üle tööraamatu ülesanded, kordasime järgarve) ja ülejäänud aja tegime tekstülesandeid suuliselt. Tekstülesannete põhjaks on mingi väike jutuke, kus koos uurime mida saaks küsida. Ka vastused moodustame suuliselt täislausetega. Kui lapsed oskavad suuliselt hästi küsimusi leida ja arvutada, siis tehte kirja panemine vaid jutukese põhjal on midagi uut. Sellised suulised tekstülesanded on heaks aluseks matemaatilisele mõtlemisele. Homme jätkame suuliste tekstülesannetega ja paneme tahvlile kirja tekstülesanded ka matemaatilises keeles. Homseks jäi kodus lõpetada tööleht. Kindlasti tuleb tööleht kooli kaasa võtta, kontrollime koos vastused üle.
Kehalises kasvatuses tegime täna õpetaja Lembega täpsusharjutusi. Tööõpetuses teeme veel lõngatutte. Esimesed viis lõngatutti on valmis ja neist on valminud imearmsad värvilised elukad (ämblikud):
Väärtuskasvatuses õpetaja Merikene rääkis meile loo kelladest Ding ja Dong. Kogu klass kuulas suure hoolega! Las lapsed jutustavad kodus ka seda toredat lugu (või vähemalt nii palju, mis meelde jäi).
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.