Meie 10. koolinädal toob endaga kaasa palju kirjutamist. Teeme eesti keele epohhi lõpuni ärakirja. Vormistasime täna uued joonistusvihikud suure hoole ja täpsusega. Esimesed leheküljed tulid puhtad ja kenad. Sõnade asemel kirjutame nüüd juba pikemaid lauseid ja kodus jääb nüüd rohkem harjutada lugemist. Homseks jäi uuesti lugeda tähestikulaul, aabitsast lk 72 (kellel soovi ja oskust võib piiluda ka lk 73). Nädala lõpuks võiks see meil täitsa peas olla.
Loodusõpetuses jätkasime loomadega. Kellel jäi poolikuks, siis järgmiseks nädalaks lõpetada tööraamatust lk 34 (lemmikloomast pilt joonistada). Samuti oleme tundides läbivalt rääkinud ka teemal elus ja eluta (kes, mis). Kodus jäi nuputada tööraamatust lk 39.
Järgmisest nädalast teen muudatuse tunniplaanis. Kui loodusõpetus meil esmaspäeviti, siis vahetan selle ümber reedese klassijuhatajatunniga. Mulle tundub, et lapsed väsivad viiendaks tunniks üsna ära ja siis on õppida veel midagi uut peale üsna raske. Tähelepanu on hajunud, küsitakse koju või mängima. Järgmisest nädalast proovime siis niipidi, et klassijuhatajatund on esmaspäeval ja loodusõpetus hoopiski reedel. Siis on ehk kodutööd ka paremini meeles ja vaim erksam.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.