Algamas on esimene pikk distantsõppenädal. Loodan, et said nädalavahetusel puhata ja mängida. Eelmisel nädalal said peaaegu kõik lapsed esitatud Opiqu ülesanded, mis oli vaja teha. Väga tubli! Kellel ei ole õnnestunud mulle töid esitada, siis helistan Sulle ja uurime, miks ei ole õnnestunud. Õnneks oli esitamata töid väga vähe ja loodan, et need saavad selle nädala jooksul esitatud.
Hea meel oli ka näha, et üsna aktiivselt kasutasite Stuudiumi 4. klassi jututuba. Tuletan Sulle meelde, et olen seal kättesaadav iga koolipäev kell 9.00-15.00. Kui tahad niisama rääkida minu või klassikaaslastega, vajad abi või juhendamist, siis ootan Sind. Võib juhtuda, et mõnel päeval on mul koosolek õpetajatega. Sellisel juhul ma jututoas ei vasta, kuid annan Sulle kindlasti teada, millal olen hõivatud.Tuletan meelde, et kõiki õppimisi Sa jälgid igapäevaselt Stuudiumist. Stuudiumisse tulevad kõigi ainete õppimised. Siiski annan Sulle iga uue nädala alguses nädalaplaani eesti keele, loodusõpetuse ja klassijuhatajatunni kohta, et Sul oleks lihtsam oma toimetusi planeerida. Näed ära, kas tuleb arvutis tööd teha või toimetad hoopis õpiku ja vihikuga.
Palun kontrolli iga päev ka oma Opiqu keskkonda. Kui oled Opiqu keskkonnas, siis mine pealehele klõpsates Opiqu märgile. Nii saad oma tehtud ja tegemata töödest väga hea ülevaate, samuti saad teada kuidas Su tööd on läinud. Tegemata tööd tee palun ära. Märkisin pildile pealehe nupukese Sulle punase ristkülikuga. Pealeht annab ülevaate töödest ja õppejärjest.
Siin on Sinu selle nädala plaan:
ESMASPÄEV
- Eesti keeles toimetame Opiquga. Teemaks on tulekahjud, õnnetused ja leppemärgid. Alusta ka "Kalevipoja" järgmise peatüki lugemist, et reedeks oleks see loetud.
- Inglise keele õppimisi vaata Stuudiumist.
TEISIPÄEV
- Eesti keeles toimetad õpiku ja vihikuga. Pane vihikusse pealkirjaks "Lause. Lause lõpumärk" ja tee konspekt või "spikker" lausest ja lause lõpumärkidest. Õpikust leiad teemad lk. 127 ja lk. 129. Kirjuta välja millest koosneb tekst, mida saab lausetega edasi anda, millega lause algab ja mis märgid võivad lause lõpus olla.
- Loodusõpetuses toimetad Opiquga, teemaks on "Hingamine".
KOLMAPÄEV
- Eesti keeles toimetad Opiquga.
- Inglise keele õppimisi vaata Stuudiumist.
- Klassijuhatajatunnis proovime teha Google Classroomi kaudu videotundi. Videotunni algus oleks tunniplaani järgi kell 13.25. Saatsin Sulle e-mailile Googe Classroomi kutse, palun võta see vastu, et saaksid classroomiga ühineda.
- Kunstiõpetuses on kahe nädala tööks liblikate joonistamine. Õpetaja Gitta saatis Sulle järgmised juhised:
hakkavad esimesed kevadlilled, ilmuvad ka liblikad. Minu Lõuna-Eesti
sõbrad on juba liblikaid kohanud.
Annan teile kaks võimalust kuidas saaksid proovida liblikat
joonistada. Lisan ka kaks pilti ilusatest liblika värvidest ja
mustritest. Joonista pilt kas värviliste pliiatsitega, kriitidega või
maali guaššidega, vesivärvidega. Hoia töö alles. Kui kohtume, tood kooli mulle näitamiseks.
NELJAPÄEV
- Eesti keeles toimetad Opiquga. Teemaks on autod.
- Inglise keele õppimisi vaata Stuudiumist.
REEDE
- Eesti keeles toimetad õpiku ja vihiku ning "Kalevipoja" epohhivihikuga. Esmalt vaatad üle ja tuletad meelde kolmapäevast tunnitöö teksti ning seejärel vastad vihikusse õpikust lk. 133 küsimus 3. Kindlasti joonista pilt ka juurde! Reedeks loe läbi "Kalevipojast" peatükk "Mõõk varastatakse. Võitlus sortsidega. Pikk magamine". Kirjuta peatüki tekst epohhivihikusse. Tekst tuleb eraldi postitusena blogisse reede hommikul.
- Loodusõpetuses toimetad Opiquga, teemaks on "Elu areng maal".
Ilusat ja toimekat nädalat! Kohtume Stuudiumis 4. klassi jututoas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.