reede, 28. august 2020

 Armas 4.klassi õpilane ja lapsevanem!

Mina olen Kristiina Väinaste-Raik ning sellest õppeaastast hakkan õpetama ühele osale klassist inglise keelt. Sooviksin teiega jagada juba veidi informatsiooni, mis võiks minu esimeses tunnis juba olemas olla. Oleksin tänulik, kui õpilasel oleks olemas kaks joonelist vihikut. Üks vihik, mis on kaasas igapäevaselt inglise keele tundides ning kuhu kirjutame sõnu ja harjutusi ning teise vihiku võiks tuua esimesel inglise keele tunnil õpetaja kätte  (jääb ka edaspidi kooli õpetaja kätte- testide/hindeliste tööde vihik). Harjutuste vihik võib olla isegi veidi paksem, sest hakkame sinna kleepima ka projekte ja töölehti.

Lisaks jagan Teiega ka internetikeskkonda, kus on võimalik interaktiivselt  õppida inglise keele sõnu. 4.klass võiks esialgu vaadata 3.klassi grupi sõnu ning neid jooksvalt meelde tuletada. Hetkel 4.klassi gruppi sõnu pole lisanud, kuid need ilmuvad sinna huvi korral jooksvalt. Erinevaid gruppe leidub minu lehel veelgi - saate neid külastada, sõnadega mängida ning teste teha.

www.quizlet.com/kristiinavainaste

Küsimuste korral, mis antud keskkonnas tekivad võib julgesti pöörduda minu poole (ka jooksvate küsimuste korral): kristiinavainaste@gmail.com


Kohtume peagi,
Inglise keele õpetaja Kristiina



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.