kolmapäev, 10. märts 2021

Tänusõnad!

Armsad vanemad ja lapsed! Minu südamlik tänu Teile tänase üllatuse eest! Olin tõesti pisarateni liigutatud. Tort oli imeilus, väga maitsev ja mahlane. Meil on traditsiooniks saamas klassis üheskoos maiustamine ja koosolemine. See oli, arvestades praegust olukorda, päeva parim osa nii mulle kui lastele. Aitäh-aitäh-aitäh!


Praegune aeg on segane ja raske, kuid me saame hakkama! Me alustasime päeva arvutiklassis. Kõik lapsed, kes koolis olid, said Stuudiumi kontod ja sisselogimised tehtud. Uurisime Stuudiumi, Opiqut ja Google Classroomi. Lapsed said suurepäraselt hakkama kõigega. Loodan, et ka kodudes läheb asi sama libedalt. Õpetaja Kristiinal olid lahedad mängud ettevalmistatud, et ega nad ei tahtnudki niisama lihtsalt enam mängu pooleli jätta. Siiski lõpetasime päeva oma klassis. Pärast tordisöömist rääkisime veel kord läbi, kuidas me toimetame hakkama ja seejärel koristasime klassi. Tänased kallistused olid eriti tugevad!

Homme on esimene distantsõppepäev. Õppimisi jälgime Stuudiumist. Hommikul kell 9.00 lisan blogisse juhendi, kuidas Stuudiumist üles leida vajalik tunni- ja/või kodutöö ning kuidas minna Opiqu keskkonda. Lapsed saavad minule kirjutada nüüd ise otse Stuudiumi, olen valves kella 9.00-15.00. Olen loomulikult kättesaadav ka telefoni teel.

Jäägem terveks ja ikka rõõmsaks!
õp Nele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.